Všeobecné obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

tyto všeobecné obchodní podmínky jsou vydané
v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele

společností

OMEGATAPE s.r.o., IČO: 193 62 773, DIČ: CZ19362773

zapsané u Krajského soudu v Českých Budějovicích, sp. zn. C 33234

se sídlem Kaplířova 715/1, 370 01 České Budějovice

Kontaktní údaje:

e-mail: info@omegatape.cz

telefon: +420 775 126 006

web: www.omegatape.cz

  • Definice
      1. „E-shop“ je internetový obchod provozovaný Prodávajícím na internetové adrese www.omegatape.cz;
      2. „Garance“ je garance vrácení peněz Spotřebiteli v případě jeho nespokojenosti se zakoupeným Zbožím, Spotřebitel je tak oprávněn Prodávajícímu vrátit Zboží a tím odstoupit od Smlouvy v případě jeho nespokojenosti se Zbožím, a to za podmínek stanovených v těchto Obchodních podmínkách;
      3. „Košík“ je funkcionalita E-shopu, do které vkládá Kupující Zboží, které bude obsahem Objednávky;
      4. „Kupní smlouva“ je kupní smlouva ve smyslu § 2079 OZ uzavřená námi jako Prodávajícím a Vámi jako Kupujícím prostřednictvím E-shopu;
      5. „Kupující“ jste Vy, právnická nebo fyzická osoba, která s námi, tedy Prodávajícím, uzavírá Kupní smlouvu;
      6. „Obchodní podmínky“ jsou tyto Obchodní podmínky, upravující prodej Zboží a doplňující Kupní smlouvu;
      7. „Objednávka“ je návrhem Kupujícího na uzavření Kupní smlouvy s Prodávajícím učiněná prostřednictvím
        E-shopu;
      8. „OZ“ je zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů;
      9. „Prodávající“ jsme my, společnost OMEGATAPE s.r.o.;
      10. „Předplatné“ je opakující se Objednávka, ve které se Kupující zavazuje k opakovanému odběru a platbě Zboží v počtu minimálně 2 po sobě jdoucích měsíců;
      11. „Spotřebitel“ je Kupující, který je fyzickou osobou uzavírající s Prodávajícím smlouvu mimo rámec své podnikatelské aktivity nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, a požívá tak zvláštní ochrany dle OZ a ZOS;
      12. „Zákaznický účet“ je funkcionalita E-shopu, která vznikne na základě provedené registrace Kupujícího
        v E-shopu.
      13. „Zboží“ je věcí nabízenou k prodeji Prodávajícím prostřednictvím E-shopu dle aktuální nabídky;
      14. „ZOS“ je zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • Úvodní ustanovení
      1. Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího při prodeji Zboží skrze E-shop na základě Kupní smlouvy.
      2. Hovoří-li se v těchto Obchodních podmínkách na některém místě pouze o Spotřebiteli, uplatní se tato ustanovení pouze na Kupující, kteří jsou spotřebiteli. Naopak hovoří-li se v těchto Obchodních podmínkách o Kupujícím, uplatní se tato pravidla rovněž na Spotřebitele, není-li to z povahy věci vyloučeno, či nestanoví-li tyto Obchodní podmínky nebo znění OZ ujednání pro spotřebitele výhodnější.
      3. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Obchodních podmínek.
      4. Tyto Obchodní podmínky i Kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce a řídí se obecně závaznými předpisy platnými v České republice.
      5. Kupní smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Nicméně veškeré písemnosti, u nichž je zákonem vyžadována písemná forma, obdrží Kupující e-mailem, a má tedy možnost mít zajištěn trvalý přístup k nezměněným písemnostem, pokud si tyto sám řádně archivuje.
  • Objednávka a kupní smlouva
    1. Kupující provádí Objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého Zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v E-shopu,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez předchozí registrace.
  1. Při zadávání Objednávky si Kupující vybere Zboží tak, že jej ve zvoleném počtu kusů vloží do Košíku, a dále zvolí způsob platby a doručení.
  2. Před odesláním Objednávky je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a změnit údaje Objednávky. Objednávku Kupující odešle Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT s povinností platby“. Údaje uvedené v Objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti Objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Kupujícího o tom, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami.
  3. Po obdržení Objednávky zašle Prodávající Kupujícímu potvrzení o přijetí Objednávky na e-mailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Přílohou potvrzení jsou aktuální Obchodní podmínky Prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí Objednávky Prodávajícím.
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách.
  5. Všechny Objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit Objednávku, dokud není Kupujícímu doručeno oznámení o přijetí Objednávky Prodávajícím. Kupující může zrušit Objednávku ve svém Zákaznickém účtu, telefonicky na čísle + 420 775 126 006 nebo e-mailem na adresu podpora@omegatape.cz.
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny zboží v E-shopu nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.

  1. PŘEDPLATNÉ
    1. Kupující, který si v E-shopu založil Zákaznický účet, je oprávněn objednat Předplatné, tedy opakující se Objednávku Kupujícím zvoleného Zboží. Předplatné je možné uzavřít jako měsíční či roční. V případě měsíčního Předplatného se Kupující zavazuje hradit cenu Předplatného za každý měsíc zvlášť a Zboží je Kupujícímu doručováno pravidelně každý měsíc. Naopak v případě ročního Předplatného se Kupující zavazuje uhradit cenu Předplatného na celý rok, tedy 12 po sobě jdoucích měsíců, dopředu, Zboží však bude Kupujícímu doručováno pravidelně každý měsíc.
    2. Správu Předplatného provádí Kupující v prostředí svého Zákaznického účtu. Kupující je oprávněn kdykoliv měnit množství a druh Zboží, které je předmětem Předplatného. Změna Předplatného je účinná vždy až od následujícího období dříve objednaného Předplatného, tedy v případě měsíčního Předplatného následující měsíc. V případě ročního Předplatného je změna účinná od měsíce následujícího po skončení aktuálního ročního období, na které bylo Předplatné Kupujícím objednáno.
    3. Předplatné se automaticky obnovuje. Poslední den daného období se Předplatné automaticky prodlouží, a to vždy o dobu trvání původního období, tedy na další měsíc či rok.
    4. Prodávající je na základě Předplatného oprávněn k automatickému a opakovanému strhávání stanovené ceny Předplatného prostřednictvím Kupujícím zvolené platební metody. Při platbě Předplatného budou použity platební informace poskytnuté Kupujícím při prvním nákupu, dokud Kupující původní způsob platby nezruší nebo nezmění. V případě ročního Předplatného bude úhrada provedena vždy v den výročí Předplatného a v případě měsíčního Předplatného bude úhrada provedena v každém následujícím měsíci vždy v den, jehož číselné označení se shoduje s dnem první platby. Pokud takový den v daném měsíci či roce není, dojde k provedení úhrady poslední den daného kalendářního měsíce. Připadne-li den platby Předplatného na víkend či státní svátek, může být úhrada provedena nejbližší pracovní den.
    5. Kupující je oprávněn Předplatné kdykoliv zrušit, a to prostřednictvím svého Zákaznického účtu. Pokud Kupující zruší Předplatné alespoň 7 dnů před vytvořením opakované objednávky, nebude mu účtována částka za další měsíc či rok. Zrušení Předplatného je účinné vždy až od následujícího období, Kupující není oprávněn žádat zpět již uhrazenou cenu Předplatného.
    6. Prodávající je oprávněn jednostranně změnit výši ceny Předplatného. O zvýšení ceny předplatného je Prodávající povinen Kupujícího informovat nejméně 30 dnů předem. Kupující je oprávněn Předplatné bez jakýchkoliv sankcí zrušit, nesouhlasí-li se zvýšením ceny Předplatného. Nezruší-li Kupující své Předplatné, má se za to, že se změnou ceny Předplatného souhlasí a má i nadále o Předplatné zájem.
    7. Nebude-li cena Předplatného řádně uhrazena, Předplatné zaniká a Kupujícímu nebude Zboží dále dodáváno.
  • Zákaznický účet
      1. Na základě registrace Kupujícího provedené v E-shopu může Kupující přistupovat do svého Zákaznického účtu. Ze svého Zákaznického účtu může Kupující objednávat Zboží. Kupující však může objednávat Zboží také bez registrace.
      2. Při registraci do Zákaznického účtu a při objednávání Zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v Zákaznickém účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Zákaznickém účtu a při objednávání Zboží jsou Prodávajícím považovány za správné. Prodávající žádným způsobem neodpovídá za jakékoliv chybné či nesprávné údaje zadané Kupujícím.
      3. Přístup k Zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití Zákaznického účtu třetími osobami.
      4. Kupující není oprávněn umožnit využívání Zákaznického účtu třetím osobám.
      5. Prodávající může zrušit Zákaznický účet, a to zejména v případě, že Kupující svůj Zákaznický účet dlouhodobě nevyužívá, tedy, že se do Zákaznického účtu nepřihlásí po dobu delší než 12 měsíců, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy nebo těchto Obchodních podmínek.
      6. Kupující bere na vědomí, že Zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  • Platební podmínky a dodání Zboží

           1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

    • Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího.
    • Bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platební brány společnosti Comgate, a.s. (více informací na www.comgate.cz).

           Platební metody dostupné přes Comgate

    • Platba kartou – Platbu lze provést online pomocí platebních karet Visa, Mastercard a Maestro. Po zadání údajů z karty a potvrzení platby je částka okamžitě stržena a transakce probíhá bezpečně prostřednictvím platební brány Comgate.
    • Platba bankovními tlačítky – Rychlá platba přes internetové bankovnictví vybraných bank. Kupující je po výběru této možnosti přesměrován do svého internetového bankovnictví, kde jednoduše potvrdí předvyplněný platební příkaz.

           Podrobné informace o průběhu plateb naleznete zde:

         Kontaktní údaje pro dotazy a reklamace k platbám

    Comgate, a.s.
    Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
    E-mail: platby-podpora@comgate.cz
    Tel: +420 228 224 267

    1. Společně s kupní cenou je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním Zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním Zboží. Veškeré uvedené dodací lhůty jsou pouze orientační a závislé na Kupujícím zvoleném dopravci. Prodávající nijak neodpovídá za jejich dodržení. 
    2. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 pracovních dnů od uzavření Kupní smlouvy a závazek Kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího. Prodávající není povinen Zboží odeslat dříve než dojde k řádné úhradě celé kupní ceny.
    3. Zboží bude Kupujícímu dodáno:
    • na adresu určenou Kupujícím v Objednávce;
    • na výdejní místo určené Kupujícím v Objednávce.

    Volbu způsobu dodání provádí Kupující během objednání Zboží.

    1. Náklady na dodání Zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí Zboží jsou uvedeny v Objednávce Kupujícího a v potvrzení Objednávky Prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    2. Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat Zboží na místo určené Kupujícím v Objednávce, je Kupující povinen převzít Zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    3. Při převzetí Zboží od dopravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od dopravce převzít.
    4. Prodávající vystaví Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu Kupujícího.
    5. Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením celé Kupní ceny za Zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím Zboží.
    6. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu Zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí Zboží nebo okamžikem, kdy měl Kupující povinnost Zboží převzít, ale v rozporu s Kupní smlouvou tak neučinil.
    • Odstoupení od smlouvy 
    • SPOTŘEBITEL
        1. Spotřebitel má právo od Kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí:
    • Zboží;
    • posledního kusu Zboží, objedná-li Spotřebitel v rámci jedné Objednávky více kusů Zboží, které jsou dodávány samostatně;
    • poslední položky nebo části dodávky Zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
    • první dodávky Zboží, je-li v Kupní smlouvě ujednána pravidelná dodávka Zboží po ujednanou dobu.
    1. Spotřebitel však nemůže odstoupit od Kupní smlouvy v případech stanovených v § 1837 OZ, zejména pak, pokud bylo zakoupené Zboží vyrobené podle požadavků Spotřebitele nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám a Zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo Zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i Zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným Zbožím.
    2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel odeslat odstoupení ve stanovené lhůtě 14 dnů.
    3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení informovat Prodávajícího, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb). Pro odstoupení od Kupní smlouvy může Spotřebitel využít vzorový formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy poskytovaný Prodávajícím, který je přílohou č. 1 těchto Obchodních podmínek. Formulář odstoupení od Kupní smlouvy zašle Spotřebitel na e-mailovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách nebo adresu sídla Prodávajícího. Prodávající potvrdí Spotřebiteli písemně bez zbytečného odkladu jeho přijetí. Užití formuláře však není povinné, odstoupení může být učiněno jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným Spotřebitelem vůči Prodávajícímu.
    4. Spotřebitel, který odstoupil od Kupní smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu Zboží do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, ledaže mu Prodávající nabídne, že si Zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud Spotřebitel odešle Zboží před jejím uplynutím. Spotřebitel nese náklady spojené s navrácením Zboží Prodávajícímu, a to i v případě, kdy Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
    5. Odstoupí-li Spotřebitel od Kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě Kupní smlouvy přijal, a to stejným způsobem jakým byly připsány. Prodávající vrátí Spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
    6. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Spotřebiteli náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží.
    7. Odstoupí-li Spotřebitel od Kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než obdrží Zboží, nebo než mu Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
    8. Zboží musí vrátit Spotřebitel Prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na Zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Spotřebitele na vrácení Kupní ceny. Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží.
    9. Dále může Spotřebitel od Kupní smlouvy odstoupit, je-li Prodávající v prodlení s odevzdáním Zboží a nesplní-li Prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu Spotřebitel poskytl. Spotřebitel může od Kupní smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že Prodávající odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření Kupní smlouvy anebo Spotřebitel sdělil Prodávajícímu před uzavřením Kupní smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné.
    • GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
      1. Nad výše uvedené Prodávající umožnuje Spotřebiteli využít Garanci. Pokud tedy Spotřebitel zakoupené Zboží vyzkouší a nebude s ním spokojen, je oprávněn za níže uvedených podmínek, nad rámec zákonných důvodů pro odstoupení, od Kupní smlouvy odstoupit a Zboží Prodávajícímu vrátit.
      2. Garanci Spotřebitel uplatní tak, že Prodávajícímu na adresu sídla zašle příslušný formulář, který je přílohou č. 2 těchto Obchodních podmínek společně s nepoužitým Zbožím.
      3. Za nepoužité Zboží v původním a kompletním obalu se pro účely uplatnění Garance považuje:
    • veškerá balení, která nebyla použita vůbec a obsahují tak všechen svůj původní obsah; 
    • nejvýše 1 balení od každého zakoupeného druhu Zboží, které sice bylo použito, ale chybí z něj nejvýše 5 ks jednotlivých pásků. 

    Jakákoliv jiná otevřená či použitá balení se za nepoužité Zboží pro účely Garance nepovažují. Vrátí-li Spotřebitel jiné než nepoužité Zboží, Garance se na takové Zboží neuplatní, Prodávající není povinen Spotřebiteli za takové Zboží cokoliv vracet a odstoupení od smlouvy není v tomto rozsahu účinné.

    1. Spotřebitel je oprávněn Garanci uplatnit nejpozději do 2 měsíců od uzavření Kupní smlouvy, přičemž nepoužité Zboží musí být řádně doručeno Prodávajícímu nejpozději v poslední den této lhůty. Uplynutím stanovené lhůty právo na uplatnění Garance bez náhrady zaniká.
    • KUPUJÍCÍ
        1. Kupující je od Kupní smlouvy oprávněn odstoupit stanoví-li tak Kupní smlouva nebo OZ.
        2. Kupující je tedy zejména oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy v případě podstatného porušení Kupní smlouvy ze strany Prodávajícího.
        3. Dále je Kupující oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit v případě nepodstatného porušení Kupní smlouvy ze strany Prodávajícího, nesplní-li Prodávající svou povinnost ani v dodatečně přiměřené lhůtě poté, co byl ke splnění povinnosti Kupujícím písemně vyzván.
    • PRODÁVAJÍCÍ
      1. Prodávající je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel Zboží přerušil výrobu nebo dovoz Zboží. Prodávající bezodkladně informuje Kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v Objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě Kupní smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným Kupujícím.
      2. Dále je Prodávající oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit v případě prodlení Kupujícího s úhradou kupní ceny, nebo převzetím zakoupeného Zboží delším než 14 dnů. Případné náklady Prodávajícího na uskladnění zakoupeného Zboží hradí Kupující.
    • Práva z vadného plnění a reklamace
        1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 OZ a ZOS.
    • SPOTŘEBITEL
        1. Prodávající tímto Spotřebitele řádně informuje o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále též jen „reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, v souladu s ustanovením § 13 ZOS.
        2. Prodávající zodpovídá Spotřebiteli, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Spotřebiteli, že Zboží:
    • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
    • je vhodné k účelu, pro který ji Spotřebitel požaduje a s nímž Prodávající souhlasil;
    • je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
    • množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které může Spotřebitel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
    • je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Spotřebitel rozumně očekávat, a
    • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající Spotřebiteli poskytl před uzavřením Kupní smlouvy.
    1. Ustanovení článku 7.2.2. Obchodních podmínek se nepoužije v případě, že Prodávající Spotřebitele před uzavřením Kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Zboží liší a Spotřebitel s tím při uzavírání Kupní smlouvy výslovně souhlasil.
    2. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
    3. Spotřebitel může vytknout vadu, která se na Zboží projeví v době 2 let od převzetí. V případě koupě použitého Zboží se tato doba zkracuje na 1 rok. Právo z vadného plnění Spotřebiteli nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře předchozího používání.
    4. Má-li Zboží vadu, může Spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat
    • dodání nového Zboží bez vady; nebo 
    • opravu Zboží; 

    ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. To se posoudí zejména s ohledem na (i) význam vady, (ii) hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a (iii) zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Spotřebitele. 

    1. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
    2. Uplatní-li Spotřebitel reklamaci, vydá mu Prodávající písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Byla-li reklamace oprávněná, neběží lhůta pro uplatnění reklamace ani záruční doba po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže vadné Zboží užívat. V případě vyřešení reklamace výměnou neběží nová lhůta k reklamaci či záruční doba, ale pokračuje běh lhůty, resp. doby, reklamovaného Zboží.
    3. Prodávající vydá Spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    4. Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
    • Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 OZ, § 19 ZOS či ustanovením článku 7.2.7. Obchodních podmínek;
    • se vada projevila opakovaně;
    • je vada podstatným porušením Kupní smlouvy; nebo
    • je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele.

    Spotřebitel však nemůže odstoupit od Kupní smlouvy, je-li vada Zboží nevýznamná.

    1. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Spotřebiteli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Zboží a účel, pro který Spotřebitel Zboží koupil. K odstranění vady převezme Prodávající Zboží na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž Zboží, jehož montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem Zboží předtím, než se vada projevila, provede Prodávající demontáž vadného Zboží a montáž opraveného nebo nového Zboží anebo uhradí náklady s tím spojené.
    2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
    3. Dokud Prodávající nesplní své povinnosti z vadného plnění, nemusí Spotřebitel platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.
    4. Vadu lze vytknout Prodávajícímu, u kterého bylo Zboží koupeno. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě Prodávajícího nebo v místě pro Spotřebitele bližším, Spotřebitel vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
    5. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je Prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle.
    6. Práva z odpovědnosti za vady Zboží může Spotřebitel konkrétně uplatnit zejména na e-mailovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách nebo adrese sídla Prodávajícího.
    • KUPUJÍCÍ
      1. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má Zboží při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti.
      2. Zboží je vadné zejména neodevzdá-li Prodávající Kupujícímu Zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní Prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze Kupní smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Při určení jakosti nebo provedení podle smluveného vzorku nebo předlohy musí Zboží jakostí nebo provedením odpovídat vzorku nebo předloze. Liší-li se jakost nebo provedení určené ve Kupní smlouvě a vzorek nebo předloha, rozhoduje Kupní smlouva. Určí-li Kupní smlouva a vzorek jakost nebo provedení Zboží rozdílně, nikoli však rozporně, musí Zboží odpovídat Kupní smlouvě i vzorku nebo předloze.
      3. Plyne-li z prohlášení Prodávajícího nebo z dokladu o předání, že Prodávající dodal menší množství Zboží, nevztahují se na chybějící Zboží ustanovení o vadách.
      4. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při převzetí Zboží. Kupující je povinen Zboží prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na Zboží a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
      5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Kupní smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z Kupní ceny.
      6. Je-li vadné plnění podstatným porušením Kupní smlouvy, má Kupující právo
    • na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží;
    • na odstranění vady opravou;
    • na přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
    • odstoupit od Kupní smlouvy.
    1. Neoznámil-li Kupující vadu včas, pozbývá právo odstoupit od Kupní smlouvy. Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, ztrácí práva z vadného plnění.
    • Doručování
        1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
        2. Kupující doručuje Prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách. Prodávající doručuje Kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho Zákaznickém účtu nebo v Objednávce.
    • Osobní údaje
        1. Všechny informace, které Kupující při spolupráci s Prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud Kupující nedá Prodávajícímu písemné svolení, údaje o Kupujícím nebude Prodávající jiným způsobem než za účelem plnění z Kupní smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední Kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
        2. Svou informační povinnost vůči Kupujícímu ve smyslu čl. 13 Obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR) související se zpracováním osobních údajů Kupujícího pro účely plnění Kupní smlouvy, pro účely jednání o Kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Prodávajícího, plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.
    • Mimosoudní řešení sporů
      1. V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z Kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

    Česká obchodní inspekce

    Ústřední inspektorát – oddělení ADR

    Štěpánská 44, 110 00 Praha 1

    e-mail: adr@coi.cz

    web: www.coi.cz/informace-o-adr/

    Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    1. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika při České obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, web: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    2. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním povinností dle ZOS.
    • Závěrečná ujednání
      1. Veškerá ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky, a to i v případě že právní vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek. Tímto ujednáním nejsou nikterak dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
      2. Prodávající nenese odpovědnost za chyby způsobené zásahy třetích stran do E-shopu nebo jeho nevhodným používáním v rozporu s jeho účelem. Kupující není oprávněn při používání E-shopu využívat postupy, které by mohly negativně ovlivnit jeho fungování, a nesmí provádět žádné činnosti, jež by vedly k neoprávněnému zásahu do programového vybavení nebo jiných součástí E-shopu, ani je neoprávněně používat. Kupující také nesmí používat E-shop nebo jeho části, včetně softwaru, způsobem, který by byl v rozporu s jeho stanoveným účelem či funkcí.
      3. Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran vzniklé po dobu účinnosti předchozích znění Obchodních podmínek.
      4. Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne DOPLNIT datum.

    Příloha č. 1 VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK

    VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
    PRO SPOTŘEBITELE

    SPOTŘEBITEL:

    Jméno a příjmení:

    Bydliště:

    (tel. číslo, případně e-mail):

    PRODÁVAJÍCÍ:

    OMEGATAPE s.r.o., IČO: 193 62 773, DIČ: CZ19362773

    zapsané u Krajského soudu v Českých Budějovicích, sp. zn. C 33234

    se sídlem Kaplířova 715/1, 370 01 České Budějovice

    OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

    Dne ____________ jsem si ve Vašem internetovém obchodě objednal zboží ________________________, číslo objednávky ____________ v hodnotě ____________ Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ____________.

    Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši ____________ Kč a ____________ Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo ________________________ nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

    V ____________ dne ____________

    ___________________________
    podpis

    Příloha č. 2 VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK

    FORMULÁŘ GARANCE

    SPOTŘEBITEL:

    Jméno a příjmení:

    Bydliště:

    (tel. číslo, případně e-mail):

    PRODÁVAJÍCÍ:

    OMEGATAPE s.r.o., IČO: 193 62 773, DIČ: CZ19362773

    zapsané u Krajského soudu v Českých Budějovicích, sp. zn. C 33234

    se sídlem Kaplířova 715/1, 370 01 České Budějovice

    OZNÁMENÍ O UPLATNĚNÍ GARANCE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    Dne ____________ jsem si ve Vašem internetovém obchodě objednal zboží ________________________, číslo objednávky ____________ v hodnotě ____________ Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ____________.

    Na základě článku 6.2. Vašich obchodních podmínek tímto využívám Garance, zasílám Vám zpět zakoupené nepoužité zboží a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy.

    Zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši ____________ Kč na můj bankovní účet číslo ________________________.

    V ____________ dne ____________

    ___________________________
    podpis